> Klachtenregeling

KLACHTENREGELING

WAZ Ambulante Zorgverlening vindt het belangrijk dat uw begeleiding naar tevredenheid wordt uitgevoerd. Toch kan het voorkomen dat u, om wat voor reden ook, niet tevreden bent. U hebt dan het recht om een klacht of verbetervoorstel in te dienen.

Wat kunt u doen bij een klacht of verbetervoorstel?

Indien u een klacht of een verbetervoorstel heeft dan kunt u deze bespreken met een van onze medewerkers. WAZ Ambulante Zorgverlening neemt uw klacht of verbetervoorstel serieus. U mag dan ook binnen 10 werkdagen een reactie van ons verwachten. Als u een melding van een klacht of verbetervoorstel wilt maken kan dit schriftelijk (zie het klachtenformulier) of door op www.klachtenportaalzorg.nl waarbij WAZ Ambulante Zorgverlening B.V. is aangesloten.

Wat kunt u doen als u er met WAZ Ambulante Zorgverlening niet uitkomt?

In sommige gevallen wilt u de klacht niet intern neerleggen of is dit gezien de aard van de klacht niet goed mogelijk. Daarnaast kan het voorkomen dat u ervaart dat er geen bevredigende oplossing geboden wordt. Het is dan goed om te weten dat u op elk moment in de klachtenprocedure ervoor kunt kiezen om uw klacht in te dienen bij www.klachtenportaalzorg.nl. Deze treedt op als onafhankelijke klachten portaal.


U kunt uw klacht sturen naar

WAZ Ambulante zorgverlening

Adres: Mosterdveld 6. 5467 NG Veghel, Nederland
E-mail: info@wazambulantezorgverlening.nl
Telefoon: Dhr. Wim Leeflang 06 181 538 02 of Dhr. Gaby Janssen 06 148 067 77



Externe geschilleninstantie

Adres:

E-mail:

Telefoon:

Download hier het klachtenformulier:

Heb je een vraag of ben je op zoek naar meer informatie?

Neem contact op via:
info@wazambulantezorgverlening.nl

Dhr. Wim Leeflang     06 181 538 02
Dhr. Gaby Janssen     06 148 067 77